Gratis bezorgd vanaf €30,-
Ma t/m Do voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

JA, wij bezorgen bij jou.

Boodschappen thuisbezorgd?

Super Asia
0Item(s)

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Veelgestelde Vragen

  1. Levert u buiten Nederland?

    Op dit moment bieden wij geen internationale verzending aan.


  2. Zijn uw betaalmethoden beveiligd?

    We gebruiken beveiligde betaalmethoden via Adyen, namelijk IDEAL en creditcard. Uw betalingsinformatie wordt dus niet op onze website opgeslagen.


  3. Kan ik mijn bestelling annuleren?

    U kunt uw bestelling gratis annuleren terwijl de bestelstatus van uw bestelling nog steeds "Verwerken” is, door contact op te nemen met klantenservice via het volgende e-mailadres: support@superasia.nl. Zodra de status is gewijzigd naar "Gereed" is gratis annulering niet meer mogelijk.


  4. Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Bestellingen kunnen niet worden gewijzigd, maar als u bepaalde producten bent vergeten te bestellen, kunt u een extra bestelling plaatsen (vóór 23.00 uur) en deze wordt samen met uw eerste bestelling bezorgd indien het tijdvak nog beschikbaar is.


  5. Wanneer weet ik dat mijn bestelling is verzonden?

    U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending van uw bestelling met daarin een lijst met verzonden artikelen, het tijdvak waarop u de levering kunt verwachten en het adres waar de levering zal plaatsvinden.


  6. Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat de bestelling is verzonden?

    Het is niet mogelijk om uw afleveradres te wijzigen nadat uw bestelling is verzonden.


  7. Kan ik mijn bestelling volgen?

    Ons logistieke team verzorgt uw leveringen. U kunt uw levering verwachten in het tijdvak dat u hebt gekozen bij het plaatsen van uw bestelling (11:00 - 15:00 of 18:00 - 22:00).


  8. Kan ik beschadigde items of producten met een kwaliteitsprobleem retourneren?

    Als u na ontvangst van uw bestelling constateert dat een artikel defect of beschadigd is, kunt u het artikel gratis retourneren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail op support@superasia.nl om het item te laten vervangen of uw geld terug te krijgen.


  9. Waar kan ik de voedingsinformatie van producten vinden?

    U vindt precieze voedingsinformatie en allergie waarschuwingen in de productbeschrijving op onze website.


  10. Waar kan ik meer informatie vinden over recepten en hoe specifieke producten te gebruiken?

    U vindt recepten (met een volledige lijst van alle ingrediënten die nodig zijn voor het recept) en praktische tips voor de meeste van onze producten op onze website.